همتي

سلام

بچه هاي جامع ميدونن يه معلم ورزش توپ داشتيم انداختنش بيرون

همتي رو اوردن

اونقدر ادعا داره اين آغا(ببخشيد)

آقا

كه نميدونه چي ميگه

به يكي گفته اعتماد به نفس خيلي تو اينكه تيم ببره خوبه(تا اينجا درسته ازاينجا به بعد چي)

تيمي كه كاپيتانش اعتماد به نفس بيشتري دارهشير يا خط رو ميبره ميگيم چه ربطي داره ميگه

ربطش به اينه كه تيمي كه كاور داره ميبازه

چه ربطي داره آقا

گفت:وقتي از ورزش محروم بشي ربطشو ميفهمي  بدو برو دم دفتر



نظرات شما عزیزان:

حالا!!!!
ساعت18:34---27 خرداد 1390
ببين...تووووووو...مششششكل داري!!!!!

چه فرقی میکنه؟
ساعت17:35---3 اسفند 1389
اگه هم می خواهید انتقاد کنید مثل آدم بکنید
آخه الاغ همتی چند تا کلاس تو مدرسه ما باید بره که بخاد پنج روز بیاد مدرسه؟
در مورد بقیه ی حرفاتم که الله اعلم


منتقد
ساعت18:49---2 اسفند 1389
اینا که خوبه همه میدونن که چجوری داوری می کنه و تیم 204 رو بازوند ولی ما بازیشون رو خراب کردی و گند زدیم به حالشو آغای خالیبند

یکی
ساعت22:14---1 اسفند 1389
خوب است

یکی
ساعت22:13---1 اسفند 1389
خوب است

علی
ساعت21:52---28 بهمن 1389
این که خوبه
به ما گفته من روزی 10 ساعت مطالعه میکنم
10 ساعت ورزش میکنم
تازه من یه هنرمندم شغل اصلیم فیلمبرداریه و نقاشی هم بلدم
(فکر کنم منظورش نقاشی ساختمونه)
تقریبا هفته ای 5 روز هم میاد مدرسه
تازه وقت خواب و غذا و ... هم هست
فکر کنم روزای همتی به جای 24 ساعت 36 ساعته


علی
ساعت21:52---28 بهمن 1389
این که خوبه
به ما گفته من روزی 10 ساعت مطالعه میکنم
10 ساعت ورزش میکنم
تازه من یه هنرمندم شغل اصلیم فیلمبرداریه و نقاشی هم بلدم
(فکر کنم منظورش نقاشی ساختمونه)
تقریبا هفته ای 5 روز هم میاد مدرسه
تازه وقت خواب و غذا و ... هم هست
فکر کنم روزای همتی به جای 24 ساعت 36 ساعته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط A&M

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 28396
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1